Usluge IT operative – pružanje usluga
Usluge IT operative podrazumijevaju:
- Pouzdan i siguran rad aplikacija i infrastrukture preko koje korisnici pristupaju informatičkim servisima.
- Operativnu podršku za ERP, specifične poslovne sustave i aplikacije, infrastrukturu, IT sigurnost i Data centre.
- Pripreme godišnjeg Operativnog financijskog plana, sudjelovanje u procesu izrade financijskog plana te pružanje podrške u procesu alokacije troškova.
- Sudjelovanja u pripremi standarda Servisa, DRP [Disaster Recovery Plan] te planova kontinuiteta poslovanja.
- Izrade operativnih izvješća i statistike IT-a.
- Poboljšanja sigurnosti IT operacija.
- Osiguranja poštivanja regulative o IT sigurnosti i praćenje IT sigurnosnih performansi na dnevnoj osnovi.
- Osiguranja primjerene i sigurne tehničke osnove za serverske, mrežne i desktop aktivnosti.
- Osiguranja odgovarajućeg okruženja za rad aplikacije.
- Upravljanja infrastrukturom i aktivnostima Data centra.
- Stalnog praćenja i analize raspoloživosti, pouzdanosti kao i kvalitete tehnologije.
- Upravljanja životnim ciklusom središnjeg hardvera i softvera.
- Praćenja korištenja licenci.
- Sudjelovanja u aktivnostima pripreme licenčne politike.
- Upravljanja i provedbe aktivnosti razvoja i zanavljanja IT infrastrukture.
Pogon sustava ERP
Pružanje usluga:
- Upravljanja i pogona sustava ERP i sustava povezanih sa ERP-om na sistemskoj razini (hardware, baze podataka, software), udovoljavajući zahtjevima internih i vanjskih korisnika te osiguranje svakodnevnog poslovanja.
- Svakodnevnog funkcioniranja postojećeg softvera (poslovne aplikacije, pomagala, sučelja, skripte, itd.) na dogovorenoj razini raspoloživosti.
- Praćenja performansi sustava, vremena odaziva.
- Upravljanja aplikacijama (uspostavljanje, konfiguracija, dogradnja inačica, upravljanje zakrpama, testiranje i neprekidna optimizacija) te podrška (incidenti, problemi, konfiguracija, upravljanje promjenama i novim izdanjima).
- Upravljanja životnim ciklusom sustava ERP iz sistemske perspektive uključujući hardware, baze podataka te aplikacijsku platformu.
- Upravljanja ovlaštenjima i provjerom autorizacije korisnika.
- Osiguranja sigurnosti operacija, poštivanje pravilnika koji se odnose na aplikacije i sigurnost podataka.
- Druge razine podrške za krajnje korisnike.
- Sudjelovanje i podrška projektima sustava ERP i sustava povezanih s ERP-om.
- Upravljanje uslugama koje pružaju dobavljači.
- Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
Pogon industrijskih aplikacija
Pružanje usluga:
- Upravljanja pogonom specifičnih informacijskih sustava uključujući održavanje dnevnih aktivnosti postojećeg softvera (poslovne aplikacije, pomagala, sučelja, skripte, itd.) i bazi podataka na očekivanoj i dogovorenoj razini raspoloživosti.
- Praćenja performansi sustava i vremena odaziva.
- Izvršavanja upravljanja aplikacijama (uspostavljanje, konfiguracija, nadogradnja inačica, upravljanje zakrpama, testiranje i neprekidna optimizacija) te podrška (incidenti, problemi, konfiguracija, upravljanje promjenama i novim izdanjima).
- Upravljanja ovlaštenjima i provjerom autorizacije korisnika.
- Osiguranja sigurnosti operacija, poštivanje pravilnika koji se odnose na aplikacije i sigurnost podataka.
- Druge razine podrške za krajnje korisnike.
- Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
Pogon servera i Data Centara
Pružanje usluga:
- Upravljanja data centrima i njihovom infrastrukturom, te izvođenje svakodnevnih data centar operacija uključujući praćenje infrastrukture data centara, kapaciteta infrastrukture data centra, raspoloživosti te upravljanje promjenama.
- Upravljanja rasporedom mrežne, serverske i centralne opreme u data centrima.
- Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
Upravljanje mrežnom infrastrukturom
Pružanje usluga telekomunikacijske infrastrukture kroz upravljanje mrežom i komunikacijskim sustavima uključujući:
- Primjeren i siguran rad LAN, WAN i WLAN uređaja kroz djelovanje Network Operation Center-a.
- Praćenje i analizu pouzdanosti i kvalitete tehnologije.
- Nadzor nad uslugama treće strane.
- Upravljanje operativnim projektima mrežne infrastrukture.
- Upravljanje i nadzor sigurnosti mrežne infrastrukture: podrška analizi mrežnih slogova te otkrivanje i prevencija upada u mrežu, vatrozid, extranet, DMZ kao i upravljanje identifikacijom i autorizacijama korisnika za sustave udaljenog pristupa.
- Podršku upravljaju IOS zakrpama te distribucija verzija.
- Pogon aplikacija za upravljanje mrežom.
- Nadgledanje performansi mrežne infrastrukture i operativna podrška uz stalnu nadogradnju elemenata.
- Praćenje vremena odziva mreže i performansi.
- Podršku kontinuitetu servisa kroz upravljanje promjenama, kapacitetima i dostupnošću.
- Upravljanje mobilnom telefonijom (uređaji, tarifni modeli, servisi) i fiksnom telefonijom (PBX sklopke, VoIP, uređaji).
- Upravljanje pasivnom i aktivnom infrastrukturom u prostorima klijenata.
- Druge razine podrške za krajnje korisnike.
- Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
Pogon infrastrukture i sigurnosti IT-a
Pružanje usluga za IT infrastrukturu:
- Osiguranje primjerene i sigurne tehničke osnove za servere, sustave za pohranu podataka i SAN operacije te za sve aplikacije koje su standardna infrastrukturna platforma IT-a.
- Standardizacija (dizajn, razvoj, implementacija) IT infrastrukture sukladno poslovnim strategijama klijenata, IT strategijama i razvojnim planovima.
- Osiguranje primjerenog i sigurnog rada servera.
- Stalno praćenje i analiza raspoloživosti i kvalitete tehnologije.
- Upravljanje i praćenje sigurnosti infrastrukture.
- Podrška analizi zapisa i zaštita od malware-a.
- Upravljanje ovlaštenjima i pravima pristupa korisnika.
- Podrška upravljaju SW zakrpama te distribucija verzija.
- Nadgledanje performansi infrastrukture i operativna podrška uz stalnu nadogradnju elemenata.
- Podrška komunikacijskim zahtjevima udaljenih lokacija, kao što su video konferencije i objedinjeno upravljanje porukama (UM).
- Upravljanje Windows, Unix/AIX, AS400 itd. serverskom i arhitekturom za pohranu podataka.
- Provođenje sistemske administracije baze podataka (Oracle, SQL).
- Pogon komunikacijskih i kolaboracijskih aplikacija te sustava nadzora, prilagodba potreba za kapacitetom vezanih uz ujedinjavanje i konsolidaciju navedenih sustava.
- Upravljanje softverskom arhitekturom infrastrukture, praćenje vremena odaziva i performansi.
- Podrška koncentraciji i virtualizaciji servera, uz zadržavanje sigurnosti operacija.
- Podrška kontinuitetu servisa uz upravljanje promjenama, kapacitetima i dostupnošću.
- Provođenje aktivnosti vezanih uz zanavljanje središnje infrastrukture.
- Druga razina podrške za krajnje korisnike.
- Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
- Upravljanje IT sigurnošću na razini klijenta.
- Razvijanje, održavanje i nadzor provođenja sigurnosne regulative na razini klijenta.
- Priprema periodičnih izvješća o statusu IT sigurnosti te sigurnosnim incidentima.
- Ispitivanje i procjena sigurnosnih incidenata vezanih uz IT u suradnji s klijentima; razvijanje mjera potrebnih kako bi se izbjegli slični incidenti.
- Upravljanje i koordiniranje poslova i projekata za razvoj IT infrastrukture.
- Upravljanje uslugama koje pružaju dobavljači.
sljedeća usluga
3 Usluge upravljanja projektima