Usluge IT operative – pružanje usluga

Usluge IT operative podrazumijevaju:

  • Pouzdan i siguran rad aplikacija i infrastrukture preko koje korisnici pristupaju informatičkim servisima.
  • Operativnu podršku za ERP, specifične poslovne sustave i aplikacije, infrastrukturu, IT sigurnost i Data centre.
  • Pripreme godišnjeg Operativnog financijskog plana, sudjelovanje u procesu izrade financijskog plana te pružanje podrške u procesu alokacije troškova.
  • Sudjelovanja u pripremi standarda Servisa, DRP [Disaster Recovery Plan] te planova kontinuiteta poslovanja.
  • Izrade operativnih izvješća i statistike IT-a.
  • Poboljšanja sigurnosti IT operacija.
  • Osiguranja poštivanja regulative o IT sigurnosti i praćenje IT sigurnosnih performansi na dnevnoj osnovi.
  • Osiguranja primjerene i sigurne tehničke osnove za serverske, mrežne i desktop aktivnosti.
  • Osiguranja odgovarajućeg okruženja za rad aplikacije.
  • Upravljanja infrastrukturom i aktivnostima Data centra.
  • Stalnog praćenja i analize raspoloživosti, pouzdanosti kao i kvalitete tehnologije.
  • Upravljanja životnim ciklusom središnjeg hardvera i softvera.
  • Praćenja korištenja licenci.
  • Sudjelovanja u aktivnostima pripreme licenčne politike.
  • Upravljanja i provedbe aktivnosti razvoja i zanavljanja IT infrastrukture.

Pogon sustava ERP

Pružanje usluga:

  • Upravljanja i pogona sustava ERP i sustava povezanih sa ERP-om na sistemskoj razini (hardware, baze podataka, software), udovoljavajući zahtjevima internih i vanjskih korisnika te osiguranje svakodnevnog poslovanja.
  • Svakodnevnog funkcioniranja postojećeg softvera (poslovne aplikacije, pomagala, sučelja, skripte, itd.) na dogovorenoj razini raspoloživosti.
  • Praćenja performansi sustava, vremena odaziva.
  • Upravljanja aplikacijama (uspostavljanje, konfiguracija, dogradnja inačica, upravljanje zakrpama, testiranje i neprekidna optimizacija) te podrška (incidenti, problemi, konfiguracija, upravljanje promjenama i novim izdanjima).
  • Upravljanja životnim ciklusom sustava ERP iz sistemske perspektive uključujući hardware, baze podataka te aplikacijsku platformu.
  • Upravljanja ovlaštenjima i provjerom autorizacije korisnika.
  • Osiguranja sigurnosti operacija, poštivanje pravilnika koji se odnose na aplikacije i sigurnost podataka.
  • Druge razine podrške za krajnje korisnike.
  • Sudjelovanje i podrška projektima sustava ERP i sustava povezanih s ERP-om.
  • Upravljanje uslugama koje pružaju dobavljači.
  • Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.

Pogon industrijskih aplikacija

Pružanje usluga:

  • Upravljanja pogonom specifičnih informacijskih sustava uključujući održavanje dnevnih aktivnosti postojećeg softvera (poslovne aplikacije, pomagala, sučelja, skripte, itd.) i bazi podataka na očekivanoj i dogovorenoj razini raspoloživosti.
  • Praćenja performansi sustava i vremena odaziva.
  • Izvršavanja upravljanja aplikacijama (uspostavljanje, konfiguracija, nadogradnja inačica, upravljanje zakrpama, testiranje i neprekidna optimizacija) te podrška (incidenti, problemi, konfiguracija, upravljanje promjenama i novim izdanjima).
  • Upravljanja ovlaštenjima i provjerom autorizacije korisnika.
  • Osiguranja sigurnosti operacija, poštivanje pravilnika koji se odnose na aplikacije i sigurnost podataka.
  • Druge razine podrške za krajnje korisnike.
  • Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.

Pogon servera i Data Centara

Pružanje usluga:

  • Upravljanja data centrima i njihovom infrastrukturom, te izvođenje svakodnevnih data centar operacija uključujući praćenje infrastrukture data centara, kapaciteta infrastrukture data centra, raspoloživosti te upravljanje promjenama.
  • Upravljanja rasporedom mrežne, serverske i centralne opreme u data centrima.
  • Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.

Upravljanje mrežnom infrastrukturom

Pružanje usluga telekomunikacijske infrastrukture kroz upravljanje mrežom i komunikacijskim sustavima uključujući:

  • Primjeren i siguran rad LAN, WAN i WLAN uređaja kroz djelovanje Network Operation Center-a.
  • Praćenje i analizu pouzdanosti i kvalitete tehnologije.
  • Nadzor nad uslugama treće strane.
  • Upravljanje operativnim projektima mrežne infrastrukture.
  • Upravljanje i nadzor sigurnosti mrežne infrastrukture: podrška analizi mrežnih slogova te otkrivanje i prevencija upada u mrežu, vatrozid, extranet, DMZ kao i upravljanje identifikacijom i autorizacijama korisnika za sustave udaljenog pristupa.
  • Podršku upravljaju IOS zakrpama te distribucija verzija.
  • Pogon aplikacija za upravljanje mrežom.
  • Nadgledanje performansi mrežne infrastrukture i operativna podrška uz stalnu nadogradnju elemenata.
  • Praćenje vremena odziva mreže i performansi.
  • Podršku kontinuitetu servisa kroz upravljanje promjenama, kapacitetima i dostupnošću.
  • Upravljanje mobilnom telefonijom (uređaji, tarifni modeli, servisi) i fiksnom telefonijom (PBX sklopke, VoIP, uređaji).
  • Upravljanje pasivnom i aktivnom infrastrukturom u prostorima klijenata.
  • Druge razine podrške za krajnje korisnike.
  • Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.

Pogon infrastrukture i sigurnosti IT-a

Pružanje usluga za IT infrastrukturu:

  • Osiguranje primjerene i sigurne tehničke osnove za servere, sustave za pohranu podataka i SAN operacije te za sve aplikacije koje su standardna infrastrukturna platforma IT-a.
  • Standardizacija (dizajn, razvoj, implementacija) IT infrastrukture sukladno poslovnim strategijama klijenata, IT strategijama i razvojnim planovima.
  • Osiguranje primjerenog i sigurnog rada servera.
  • Stalno praćenje i analiza raspoloživosti i kvalitete tehnologije.
  • Upravljanje i praćenje sigurnosti infrastrukture.
  • Podrška analizi zapisa i zaštita od malware-a.
  • Upravljanje ovlaštenjima i pravima pristupa korisnika.
  • Podrška upravljaju SW zakrpama te distribucija verzija.
  • Nadgledanje performansi infrastrukture i operativna podrška uz stalnu nadogradnju elemenata.
  • Podrška komunikacijskim zahtjevima udaljenih lokacija, kao što su video konferencije i objedinjeno upravljanje porukama (UM).
  • Upravljanje Windows, Unix/AIX, AS400 itd. serverskom i arhitekturom za pohranu podataka.
  • Provođenje sistemske administracije baze podataka (Oracle, SQL).
  • Pogon komunikacijskih i kolaboracijskih aplikacija te sustava nadzora, prilagodba potreba za kapacitetom vezanih uz ujedinjavanje i konsolidaciju navedenih sustava.
  • Upravljanje softverskom arhitekturom infrastrukture, praćenje vremena odaziva i performansi.
  • Podrška koncentraciji i virtualizaciji servera, uz zadržavanje sigurnosti operacija.
  • Podrška kontinuitetu servisa uz upravljanje promjenama, kapacitetima i dostupnošću.
  • Provođenje aktivnosti vezanih uz zanavljanje središnje infrastrukture.
  • Druga razina podrške za krajnje korisnike.
  • Priprema operativnih izvješća za upravljanje performansama.
  • Upravljanje IT sigurnošću na razini klijenta.
  • Razvijanje, održavanje i nadzor provođenja sigurnosne regulative na razini klijenta.
  • Priprema periodičnih izvješća o statusu IT sigurnosti te sigurnosnim incidentima.
  • Ispitivanje i procjena sigurnosnih incidenata vezanih uz IT u suradnji s klijentima; razvijanje mjera potrebnih kako bi se izbjegli slični incidenti.
  • Upravljanje i koordiniranje poslova i projekata za razvoj IT infrastrukture.
  • Upravljanje uslugama koje pružaju dobavljači.