Upravljanje IT uslugama i podrška korisnicima

Naš tim bavi se brojnim aktivnostima vezanim uz podršku menadžmentu Plavog tima. Te aktivnosti pokrivaju interne financije, prodaju usluga, razne oblike izvještavanja te korporativnu usklađenost i komunikacije. Želimo naglasiti kako su svi naši procesi u skladu s ITIL najboljim praksama.

Osim podrške menadžmentu, pružamo usluge podrške korisnicima naših usluga u obliku IT call centra i helpdesk-a, uključujući prvu liniju rješavanju incidenata i obradu korisničkih zahtjeva za promjenom.

Upravljanje IT uslugama

Upravljamo internim procesom financijskog planiranja, prosuđivanja i izvješćivanja vezanim uz IT budžet. Vodimo brigu i o planu IT nabave te nadziremo isporuku dobavljača sukladno ugovorenom opsegu.

Upravljajući katalogom IT usluga, svojim korisnicima nudimo široku paletu usluga te kontinuirano pripremamo izvještaje o njihovim performansama, isporuci i troškovima.

Naš tim aktivno sudjeluje i u provođenju IT projekata, a sve postojeće procese, u kojima sudjelujemo, kontinuirano unapređujemo i nastojimo automatizirati kako bismo osigurali transparentniji i učinkovitiji rad.

Bavimo se i aktivnostima potrebnima da bi se osigurala korporativna usklađenost s internim regulativama INA Grupe, kao i koordinacijom zahtjeva interne i vanjske revizije.

Kontinuirano upravljamo ključnim pokazateljima uspješnosti (KPI) poslovanja, a posebnu pažnju posvećujemo zadovoljstvu korisnika naših usluga. Brinemo i uključenosti svojih zaposlenika te se bavimo raznim oblicima korporativnih komunikacija i promocije Plavog tima.

Podrška korisnicima

U Call centru i HelpDesku bavimo se rješavanje upita krajnjih korisnika IT usluga i opreme INA Grupe. Naš tim pruža podršku maloprodajnim mjestima kao i prvu razinu podrške svim korisnicima (preko 10.000 korisnika i 400 maloprodajnih mjesta). Uz dostupnost 0-24 sata zaprimimo više od 60.000 poziva godišnje.

Provodimo i aktivnosti desktop menagementa kao što su Instalacija SW paketa i sigurnosnih zakrpa, upravljanje IT imovinom te suradnja s kolegama iz operative, razvoja te vanjskim dobavljačima. U timu se bavimo podrškom i provođenjem end-user IT projekata, te administriranjem WEB IT kataloga za upravljanje zahtjevima krajnjih korisnika i pripremom operativnih izvještaja.